Koszulki z nadrukiem i inne artykuły promocyjne, czyli jakie korzyści dają gadżety z logo firmy

Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś zobaczyć kogoś piszącego długopisem z nazwą jakiejś firmy. Przechodząc ulicą nietrudno też zauważyć osoby mające na sobie koszulki z nadrukiem reklamującym czyjąś działalność. Tego typu gadżety stanowią ważny czynnik, budujący wizerunek biznesu. Żeby jednak ich rozdawanie przyniosło korzystne efekty, trzeba wiedzieć, w jaki sposób mogą one przyczynić się do sukcesu firmy oraz na co zwracać uwagę przy ich wybieraniu.

Koszulki z nadrukiem i inne gadżety

Jedna z najważniejszych zasad dotyczących artykułów promocyjnych głosi, że wyłącznie przedmiot wysokiej jakości będzie spełniał swoje zadanie, bo tylko wtedy osoba nim obdarowana będzie chciała z niego korzystać. Poza tym, jeśli okaże się on wytrzymały, będzie można się nim cieszyć przez lata i przez cały ten czas reklamować działalność. Jego jakość będzie też dawała świadectwo o samej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Równie ważna jest kwestia wyglądu – jeżeli gadżety będą przyjemne dla oka, ich właściciele chętniej będą po nie sięgać, przedmioty będą również budzić miłe skojarzenia z firmą, której logotyp mają na sobie. Jeśli ktoś będzie z nich na tyle zadowolony, by używać ich codziennie, wówczas wiele osób ma szansę dowiedzieć się o istnieniu firmy i być może zaciekawi się nią na tyle, by później skorzystać z jej usług.

Jak wybrać artykuły promocyjne?

Poza jakością i wyglądem artykułów promocyjnych, należy się jeszcze zastanowić, jakiego rodzaju przedmioty najlepiej wykorzystać w celach marketingowych. Trzeba przy tym pamiętać, że mają one trafić przede wszystkim do potencjalnych przyszłych klientów, dlatego należy określić, co mogliby oni uznać za potrzebne i nie wybierać rzeczy, których najprawdopodobniej będą chcieli się pozbyć. Koszulki z nadrukami albo kubki czy torby są dość uniwersalne, bo każdy ich używa, a na dodatek nie niszczą się zbyt szybko. Nieco mniej osób może być zainteresowanych kalendarzami, które zwykle są stoją obok monitora albo wiszą na ścianach gabinetów, będą więc wykorzystywane przede wszystkim przez pracowników biur. Jeżeli jednak takie osoby stanowią grupę docelową, można rozważyć ich zamówienie.

Projektowanie

Nadruki na koszulkach i innych przedmiotach powinny prezentować się korzystnie. Ten efekt najłatwiej osiągnąć, projektując je samodzielnie, przy użyciu kreatora online. Przy obmyślaniu wyglądu przedmiotów promocyjnych trzeba zwrócić uwagę na miejsce usytuowania logotypu – powinien być widoczny i czytelny, dlatego tak ważne jest korzystanie z obrazów o wysokiej rozdzielczości. Nie ma sensu umieszczać na nich zbyt wielu dodatkowych napisów, bo wprowadzą niepotrzebny bałagan. Poza tym, w przypadku koszulek istotny jest również materiał z jakiego są one wykonane. Wygodne, bawełniane t-shirty będą chętniej noszone niż bluzki ze sztucznych, nieoddychających materiałów.

Ubrania z nadrukami, a także kubki, czapki bądź torby najłatwiej zamówić przez internet, na stronie https://ideashirt.pl/ . Następnie można je rozdawać na różnego rodzaju targach, konferencjach, szkoleniach, a nawet przy okazji wysyłania świątecznych prezentów do kontrahentów lub pracowników. Tego typu prezenty na pewno zrobią na nich wrażenie i zwiększą rozpoznawalność marki.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ