BaseLinker to idealne narzędzie dla sprzedawców, umożliwiające trzymanie całej sprzedaży w jednym miejscu. Pozwala to na doskonałe zorientowanie w aktualnym stanie procesów sprzedażowych. Dzięki BaseLinker praca staje się łatwiejsza, prostsza i mniej skomplikowana. Dzięki swojej uniwersalności coraz więcej sprzedających decyduje się przenieść całą, swoją działalność do omawianego narzędzia. Nie trzeba jednak od razu decydować się na taki krok, a można z niego korzystać np. tylko do obsługiwania zamówień czy zarządzania aukcjami.
BaseLinker pozwala na połączenie się z następującymi integracjami, a mianowicie :
Przesyłanie zamówień BaseLinker Insert Navireo
Integracja synchronizuje zamówienia z BaseLinker do Insert Navireo, a ponadto pozwala pobierać w bardzo łatwy sposób zamówienia bezpośrednio do oprogramowania Insert Navireo. Pakiet pozwala na przekazywanie zamówień prostu z punktu BL do punktu IN. Jest gwarancją poprawnego działania oraz określania statusów do Insert Navireo czy statusów w Ecommerce do oprogramowania fakturującego. Pozwala na określenie dokumentu oraz jego stworzenie w Navireo.
Do cieszenia się największą wydajnością tego pakietu jest licencja Sfera, czyli dodatek poszerzający działanie.
Ceny rozpoczynają się od 79 zł netto za miesiąc.
Masowe generowanie FS/PAI z ZK w Subiekt GT na podstawie statusu w Baselinker
Główną zaletą tej integracji jest generowanie GS/Pai na podstawie ZK w Subiekt GT.
Jednak to nie wszystko!
Pakiet pozwala w bardzo prosty sposób optymalizować procesy w nim zachodzące, co pozwala zaoszczędzić czas, który można spożytkować na inne działania. Na podstawie statusu umieszczonego w BaseLinker generuje takie dokumenty jak faktury czy paragony. Użytkownik nie musi męczyć się ze sztywnymi zasadami, jak w niektórych programach, gdyż ma możliwość dostosowania funkcjonalności pod własne potrzeby. Unikalny klucz AP synchronizuje BaseLinker wraz z Insert Subiekt GT, przy czym użytkownik jest dokładnie przepytany jakie funkcje ma spełniać integracja.
Integracja musi spełnić następujące warunki, aby działała w pełni prawidłowo :
- Określić częstotliwość synchronizacji zamówień do Subiekt GT z konta Baselinker oraz klucz API do niego przypisany,
- Podać status zamówienia (wybrany czy wszystkie) dzięki któremu będą mogły być generowane dokumenty sprzedażowe,
- Zdecydować się na rodzaj dokumentu jaki ma zostać wygenerowany (tzn. faktura, paragon, etc.)
Ceny rozpoczynają się od 50 zł za miesiąc
Aktualizacja stanów magazynowych z Insert Nexo Pro
Pozwala na synchronizację stanów magazynowych między Comarch ERP Optim, a magazynem umieszczonym w BaseLinker. Aktualizuje stany produktów przez pobranie statusów z Subiekt GT.
Aby działa poprawnie należy przyłożyć wagę do następujących kryteriów :
- Określić dokładne połączenie z Subiekt Nexo Pro, nazwę serwera SQL oraz bazy danych (Koniecznie przed nią musi znajdować się fraza „Nexo”.
- Przekazać informację na temat uwierzytelniania Windows czy SQL Serwer.
- Podać nazwy symboli magazynów (w których stan ma być aktualizowany)
- Określić kategorię w BaseLinker.
Omawiana integracja rozpoczyna przedział cenowy od 79 zł netto za miesiąc.
Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt Nexo Pro
Integracja została utworzona z misją umożliwienia synchronizacji zamówień z Baselinker do Subiekt Nexo Pro.
Jest doskonałym narzędziem dla klientów, którzy chcą automatycznie pobierać zamówienia do systemu Subiekt Nexo Pro. Optymalizuje procesy oraz pozwala użytkownikowi dopasować konfigurację do swoich potrzeb.
Moduł ten jest zintegrowany z Nexo Pro.
Tą usługą można cieszyć się już od 79 zł netto za miesiąc.
Producenci oprogramowania proponują przetestowanie powyższych wtyczek na darmowy okres próbny, który trwa 30 dni.
Źródło: https://sellintegro.pl/14-baselinker